Laatje uitdagen

Vrijwilliger worden bij Scouting A15

Samen met de jeugd op avontuur

Scouting Nederland is de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Scouting zorgt voor een leuke en spannende vrijetijdsbesteding.

De vereniging biedt ieder kind een veilige en leerzame speelomgeving en biedt uitdagende activiteiten voor jongeren.

Scouting A15 in Hardinxveld-Giessendam heeft 225 leden en biedt wekelijks 9 verschillende groepen jeugd uitdagende activiteiten aan.

Dit kunnen we niet zonder vrijwilligers om bovenstaande mogelijk te maken.

Dit kunnen we niet zonder vrijwilligers om bovenstaande mogelijk te maken.

Teams die jou er graag bij hebben

Klik door voor meer informatie

Heb je interesse? Je kunt contact opnemen met onze groepsbegeleider Evert Kroon via onderstaande e-mailadres of gewoon gezellig eens komen kijken op zaterdag (zie tijden van de betreffende speltak)